طلبه امروزی

طلبه امروزی

بسمه تعالی

 برخورد با پاکسازی تروریست های سوریه مهمتر از محکوم کردن نسل کشی مسلمانان میانمار برای سازمانهای حقوق بشر در دنیا

امام خامنه ای :

در یک کشورى در شرق آسیا - در میانمار - هزاران انسان مسلمان دارند کشته میشوند، دارند فدا میشوند، بر اثر تعصب، بر اثر جهالت - اگر نگوئیم دستهاى سیاسى در خود همین مسئله وجود دارد؛ فرض کنیم همان طور که ادعا میشود، بر اثر تعصبهاى دینى و مذهبى است - مدعیان دروغین حقوق بشر لب تر نمیکنند. همانهائى که براى حیوانات دل میسوزانند، همانهائى که اگر در جوامعى که مستقل از آنها هستند، وابستهى به آنها نیستند، کوچکترین بهانهاى پیدا کنند، صد برابر آن را بزرگ میکنند، اینجا در مقابل کشتار یک عده انسان بىگناه، بىدفاع، زن، مرد، کودک، سکوت میکنند؛ توجیه هم میکنند! این، حقوق بشر اینهاست؛ حقوق بشرِ منقطع از اخلاق، منقطع از معنویت، منقطع از خدا. میگویند اینها میانمارى نیستند؛ خب، گیرم نباشند - البته دروغ میگویند، سیصد چهارصد سال است که اینها در آنجا زندگى میکنند؛ آنطور که به ما گزارش میشود - باید کشته شوند؟! همین حالت در طول سالهاى متمادى در همان کشور و در کشورهاى مجاور، از سوى غربىها، بخصوص از سوى انگلیس، نسبت به همان مردم وجود داشته. پدر این مردم را درآوردند؛ هرجا پا گذاشتند، جز فساد و نابودى حرث و نسل - همان طور که خداى متعال در قرآن میفرماید - کارى نکردند. بله، براى اینکه بازار محصولات پیدا کنند، بازارهائى را آراسته کردند؛ مردم را با محصولات جدید آشنا کردند، براى اینکه تجارت خودشان را رونق بدهند. این تمدن، منقطع از معنویت و قرآن است.

اول رمضان المبارک ۱۴۳۳

۱۳۹۱/۰۴/۳۱

 

میانمار

نظرات  (۳)

  • چرا بهایی نیستم
  • بهاییت فرقه ای که مدعی صلح عمومی و وحدت عالم انسانی است این روزها در برنامه ای هماهنگ با سازمان های بین المللی حقوق بشر که نسبت به هلوکاست میانمار سکوت پیشه کرده و خود را به خواب زده اند .
    سایت آیین بهایی در اقدامی عجیب روز گزشته با درج مطلبی تحت عنوان زخمی که نمیبینیم به بحث پیرامون دعوای زن و شوهر پرداخته است !!!
    چرا خودتان را به خواب زده اید ؟؟؟
    زخمی که نمیبینیم امروز هلوکاست میانمار است !!!
    زخمی که نمیبینیم امروز اجساد قطعه قطعه کودکان میانمار است !!!
    زخمی که نمیبینیم امروز شعله های سوزان بر بدن اطفال میانمار است !!!
    طلبه ها هستند
    البته نه همشون
    اکثرشون
    سلام
    نماز و روه وطاعات و عبادات شما قبول درگاه حق تعالی
    طرفدارارن حقوق بشر جواب بدن!!!
    ـــــــــــــــــــــ
    با " به همین سادگی.." به روزم
    یاعلی

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">