طلبه امروزی

طلبه امروزی
بسم الله الرحمن الرحیم

سومین جلسه شورای همایش عدالت و پیشرفت المصطفی: ضرورت تأسیس بانک سوالات مرتبط با عدالت و پیشرفت و الگوی پیشرفت اسلامی
سومین جلسه شورای همایش عدالت و پیشرفت در مورخ 16/5/1390 در محل دبیرخانه این همایش در معاونت علوم پژوهشی موسسه علوم انسانی جامعه المصطفی در قم برگزار گردید.

در این جلسه هدف از برگزاری همایش عدالت و پیشرفت تبیین گردید ومقرر شد در روز برگزاری این همایش از بانک سوالات عدالت و پیشرفت رونمائی شود.

 علی کشوری عضو شورای علمی این همایش با بیان اینکه:  لازم است نظام سوالاتِ مربوط به رابطه عدالت و پیشرفت مشخص شوند؛ گفت متأسفانه در برخی از همایش ها و نشست ها به بهانه پی گیری گفتمان عدالت و پیشرفت با طرح سوالات انحرافی تلاش می شود گفتمان عدالت به بهانه همایت از تولید در کارشناسی نظام سرمایه داری و ادبیات توسعه منحل گردد.

همچنیین در این جلسه به برر سی نقش القای سوالات غلط در فاصله گرفتن نخبگان از تئوری های اسلامی عدالت و پیشرفت اشاره شد و برای مقابله با این روند انحرافی مقرر گردید در اولین گام سوالات مرتبط با گفتمان اسلامی عدالت و پیشرفت در قالب همایش عدالت و پیشرفت المصطفی در اسفند ماه سال جاری در اختیار نخبگان و اساتید جامعه قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">