طلبه امروزی

طلبه امروزی

وبلاگ طلبه امروزی هک شد.

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰۹:۲۷ ب.ظ

3اسفند بود که می خواستم وارد مدیریت وبلاگ طلبه امروزی بشم که متوجه شدم رمز اشتباه است چند باری سعی کردم رمز درست را وارد کنم اما متوجه شدم که رمز عوض شده است با آقای شیرازی تماس گرفتم ایشان اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند باید بیشتر دقت می کردید احتمالا هک شدید.

4 اسفند متوجه شدم که هکر بنده خدا در وبلاگ یه تصرفات جزئی انجام داده و منتظر عکس العمل منه ، به همین خاطر تا جایی که تونستم عکس العملی نشون ندادم و سریعا به خانواده گفتم تا جایی که می تونید اطلاعات رو روی سیستم ذخیره کنید آخه خودم واسه یه جلسه ای می خواستم همون لحظه به بابل برم

6 اسفند متوجه شدیم هکر بنده خدا کل اطلاعات وبلاگ طلبه امروزی رو پاک کرده - ای کاش می تونست عداوت ها و ... خودش رو هم با همین سرعت پاک کنه - و فقط گفته است که هک شد.

8 اسفند ساعت 11:40 دقیقه شب تصمیم گرفتم با سلام کردن به هکر نسبتا محترم از کنارش عبور کنم و راه طلبه امروزی رو در سرویس میهن بلاگ با همون روش قبلی ادامه بدم.

ان شاءالله هم پست های قبلی رو اینجا درج می کنم هم مطالب جدیدم رو ...

یه چیز دیگه هم بد نیست بگم و اونم اینکه تصمیم داشتم حضورم رو تو فضای مجازی کم کنم اما با هک شدن طلبه امروزی در بلگفا متوجه شدم که طلبه امروزی تو کارش موفق بوده

www.edalattalabir.blogfa.com

نظرات  (۲)

  • یا مهدی (عج)
  • حتی توی دانشگاه آزاد هم که میرم، توی دسشویی ها مثلا نوشته "مرگ بر خامنه ای" و از اینجور مزخرفات. اونقدر می خندم چون توی دلم میگم آخه تموم قدرت و زورتون همین بود؟ توی دستشویی؟!!
    خوبه این یه نقطه قوته پس

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">