طلبه امروزی

طلبه امروزی

فلسفه تاریخ

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۸۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ
دوران حسی از هبوط حضرت آدم شروع شده است و تا بعثت نبی مکرم

 اسلام ادامه داشته است و از بعثت نبی اکرم وارد دوران عقلانی شده

ایم که تا ظهور حضرت حجت ادامه خواهد داشت و از ابتدای دوران ظهور

 وارد دوران شهودی تاریخ می شویم .

نظرات  (۳)

ضمناَ به شما لینک دادم!!
توی این تالار گفتمان بحثی راجع به مباحث فرهنگستان راه انداختم. نظرات خودت رو بگو:
------------------------------------------------------------------------
http://www.rahpouyan.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1565&whichpage=1
-----------------------------------------------------------------
بسم الله
با سلام . دوست عزیز خیلی اتفاقی وبلاگت رو دیدم و از لینک فرهنگستان علوم اسلامی خیلی ذوق زده شدم. نمی دونستم فرهنگستان سایت هم داره. فکر می کردم تنها مروج نظریات فرهنگستان توی عالم وبلاگها فقط خودم هستم. اما با دیدن این وبلاگ حسابی شارژ شدم.به من سر بزن.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">