طلبه امروزی

طلبه امروزی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

این پاورپوینت که مجموعه سخنان برخی از بزرگان در رابطه با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی است تقدیم می شود به محضر با برکت حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) باشد که مورد توجه قرار گیرد.
انتظار ما از کاربران عزیز و گرامی این است که اشکالات و پیشنهادات خود را برای تکمیل این محصول از ما دریغ نفرمایند.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک بفرمائید


لینک دانلود







  • رسول ساکی

بسم الله الرحمن الرحیم

در جامعه اسلامی ارائه تحلیل های آبگوشتی ممنوع

حتما در جمع­هایی بوده­اید که از هر دری سخنی به میون اومده و از قضا همه حاضرین خود را متخصص در موضوعات مطرح شده دانسته و پیرامون آن موضوع شروع به سخنرانی کرده اند و هر کدام علی­المبنای ذوق و سلیقه خود چنان تحلیل ناکارشناسانه­ای ارائه کرده­اند که گویی موی سرشان را در این موضوع سفید کرده اند.

 

جمعی که فیلی را در تاریکی لمس نمودند و هرکدام بنا به برداشت خودشان شروع به تحلیل فیل نمودند. اولی گفت فیل یک ستون قوی و محکم است، دومی گفت فیل یک شیلنگ ضخیم در فلان ابعاد است و سومی گفت فیل همان لواشک خانواده است و ...

  • رسول ساکی
 

بسم الله الرحمن الرحیم

بررسی تلقی های سه گانه نسبت به گفتمان عدالت و پیشرفت / معرفی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی بر اساس تلقی تکاملی و ضد توسعه از گفتمان دهه چهارم انقلاب اسلامی

بررسی تلقی ها موجود در جامعه از گفتمان عدالت و پیشرفت

با نامگذاری دهه چهارم انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت به تدریج نسبت به این موضوع تلقی های مختلفی- در میان نخبگان, مسئولان و جریان های فکری و فرهنگی- به وجود آمد. این تلقی های مختلف در یک دسته بندی کلی در قالب سه تلقیِ:

1. " تبلیغی و شعاری"

2. "نمادگرا و مصداقی"

3. "تکاملی و ضد توسعه"

  • رسول ساکی